Reklamácie

Informácie o rozsahu, podmienkach a spôsobe uplatnenia práva z chybného plnenia (reklamácie) sú upravené v obchodných podmienkach. Tu sme pre vás pripravili základné informácie o tom, ako reklamovať tovar.

Všeobecné informácie o tom, ako podať žiadosť

Všeobecné informácie o tom, ako podať žiadosť Ako spotrebiteľ ste povinný preukázať kúpu tovaru predložením dokladu o kúpe alebo iným dostatočne dôveryhodným spôsobom. Ako spotrebiteľ nemôžete uplatniť práva z vád, ktoré ste sami spôsobili alebo o ktorých ste vedeli pri kúpe tovaru. To isté platí pre vady, pre ktoré sme sa s vami ako predávajúci a spotrebiteľ dohodli na znížení ceny. Nezodpovedáme za bežné opotrebenie. Reklamácie sa musia uplatniť najneskôr do 24 mesiacov. Reklamácie sa musia uplatniť bezodkladne, aby sa zabránilo rozšíreniu vady a následnému zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením závady po jej zistení môžete zabezpečiť bezproblémové vybavenie reklamácie. Pohľadávka je vybavená až po tom, ako sme vás o tom informovali. Ak zákonná lehota uplynie, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.

Online systém na reklamácie

Aby sme vám uľahčili riešenie vašej sťažnosti, pripravili sme "online systém sťažností", v ktorom nám jednoducho oznámite, čo sa stalo. Na zadanie formulára potrebujete poznať variabilný symbol - je uvedený na faktúre a zodpovedá číslu objednávky. Musíte tiež zadať e-mail, ktorý bol zadaný v objednávke. Ak tieto informácie nemáte k dispozícii (napr. tovar bol zakúpený v obchode bez registrácie), využite iné spôsoby uplatnenia reklamácie.

Ďalšie možnosti

Môžete nás kontaktovať telefonicky na linke zákazníckeho servisu alebo zaslať informatívny e-mail, najlepšie s vyplneným reklamačným protokolom, ktorý je k dispozícii na stiahnutie tu, alebo s číslom faktúry či objednávky, popisom závady a ideálne aj s fotografiami poškodenia na adresu info@nejkufry.cz.

Poštou alebo prepravnou spoločnosťou

Adresa na odoslanie reklamovaného tovaru: Nejkufry.cz, Dopraváků 749/3, Praha 8, 184 00. Pri zasielaní tovaru na reklamáciu poštou alebo zmluvným prepravcom tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Uveďte číslo online reklamačného protokolu alebo vložte stiahnutý vyplnený reklamačný protokol, prípadne uveďte aspoň číslo faktúry alebo objednávky, popis závady a kontakt na vás - adresu, telefón.

Reklamace na prodejně

Reklamovat zboží je možné osobně v otevírací době na naší prodejně Nejkufry.cz, Dopraváků 749/3, Praha 8, 184 00.
Pro zjednodušení a urychlení vyřízení reklamace doporučujeme si stáhnout a vyplnit reklamační protokol.

Reklamační protokol ke stažení k dispozici zde.

Kontakty pro řešení a informace o průběhu reklamace:
info@nejkufry.cz
tel: 734212086 (v pracovní dny 9:00 do 17 hod)

(infolinka Po-Pá 9:00 - 17:00)

Kontakty
| Registrácia

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie