Často kladené otázky

 

Je nutné sa registrovať ak si chcem objednať tovar?
Nie, tovar môžete objednať aj bez registrácie. Registráciou získate prístup k svojmu webovému účtu. Pri ďalšej objednávke už nemusíte vypĺňať kontaktné údaje a budete lepšie informovaní o novinkách a akciách v našom e-shope.

 

Máte produkt určite na sklade, keď je uvedená pri produkte dostupnosť: skladom?
Áno, systém je prepojený s aktuálnymi skladovými zásobami

 

Aká je doba doručenia môjho objednaného tovaru?
Tovar, ktorý máme skladom (uvedené v katalógu pri tovare) odosielame spravidla ten istý, prípadne nasledujúci pracovný deň.

Doba doručenia je teda 2-3 pracovné dni

 

Akú mi poskytnete záruku na tovar zakúpený u vás?
Na všetok tovar poskytujeme záruku dva roky. Záručná doba sa predlžuje o čas, kedy je daný tovar v oprave. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý je poškodený bežným opotrebením a mechanicky.

 

Sú vaše výrobky naozaj kvalitné?
Dodávateľa si starostlivo vyberáme, ponúkame len kvalitný tovar preverených svetových značiek, aby sme minimalizovali prípadné reklamácie. Všetko čo objednávame a predávame, starostlivo prezeráme pred odoslaním zákazníkovi.

 

Tovar je malý, veľký, nepáči sa mi, nevyhovuje mi. Môžem ho vrátiť prípadne vymeniť?
Zo zákona máte právo vrátiť objednaný tovar do 14 dní bez udania dôvodu (viac v obchodných podmienkach). Tovar si tiež môžete vymeniť za iný. Ako náhle nám príde tovar späť, pošleme Vám obratom vybraný tovar alebo Vám do 14 dní pošleme čiastku za vrátený tovar, najlepšie na bankový účet.

 

Na akú adresu mám zaslať tovar späť alebo tovar na reklamáciu?
Prosím všetko zasielajte na adresu prevádzky: Dipablo s.r.o. Dopraváků 749/3, Praha 8, 184 00, Česká republika.

 

Je tiež iná možnosť objednania, ako cez objednávkový formulár?
Áno. Takáto možnosť tu skutočne je. Objednávku nám môžete poslať na e - mailovú adresu: info@najkufre.sk . Prosím uvádzajte všetko tak, aby to bolo ľahko pochopiteľné a jednoduché.

 

Mal/a by som iný dopyt. Ako vás mám kontaktovať?
V prípade otázok prosím volajte našu zákaznícku linku: +420 734212086 alebo napíšte na: info@najkufre.sk

 

U číselného zámku je aj zdierka na kľúčik, ktorý nemám. Môžete mi ho poslať?
Jedná sa o zámok TSA, ktorý sa zamyká kombináciou čísel. Kľúčik sa nedodáva, má ho k dispozícii len colná kontrola v USA a GB, kde Vám pri vstupe preverí batožinu bez zničenia zámku. Všetko je teda v poriadku.

(infolinka Po-Pá 9:00 - 17:00)

Kontakty
| Registrácia